Od lutego przyszłego roku będzie można składać zamówienia na nowego elektrycznego Megane E-Tech. Nowy samochód Renault pojawi się w salonach trzy miesiące później, bo w maju 2022 roku. W najtańszej wersji elektryczny kompakt będzie kosztował nieco ponad 154 tysiące złotych.
W Polsce samochód będzie dostępny w trzech wersjach wyposażeniowych, z silnikami o dwóch poziomach mocy oraz akumulatorami o pojemnościach 40 lub 60 kWh. Najmniej zapłacimy za Megane w wersji Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM, którą wyceniono na 154 390 zł. Za tę samą wersję, ale z bateriami 60 kWh i łączonym z nim silnikiem o mocy 220 KM trzeba zapłacić 176 390 zł. Kolejną wersją jest Techno, którą wyceniono na 167 390 zł. W tym przypadku dopłata do pojemniejszej baterii i mocniejszego silnika wynosi również 22 000 zł. Na szczycie cennika znalazła się wersja Iconic – dostępna tylko z dużą baterią i mocniejszym silnikiem – na którą trzeba wyasygnować 202 390 złotych.
Ceny da się obniżyć po uzyskaniu bezzwrotnej dotacji w wysokości 18 750 zł lub 27 000 zł z programu rządowego „Mój elektryk”. Kwota dotacji 27 000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15 000 km.
Megane E-Tech ma 2-letnią gwarancję z usługą assistance dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz 8-letnią gwarancję (lub do 160 000 km) na akumulator trakcyjny. Do każdego auta dodawany jest 5-letni abonament na pobieranie danych dla systemu OpenR Link.