Jaguar postanowił ubrać hybrydowego E-Pace w brytyjskiej firmie odzieżowej Baracuta. W drodze na Milan Fashion Week modowy Jaguar ma zahaczyć także o Polskę.
Współpraca producentów aut i odzieży to dość powszechna praktyka. Dla samego modelu nie ma to większego znaczenia, ale wykorzystanie w tym projekcie hybrydy plug-in to kolejny element promowania elektromobilności.
Tym razem siły sprzęgły dwie marki mające korzenie w Wielkiej Brytanii lat 30. ubiegłego wieku. Skoro więc klasyczna brytyjska odzież, to musi być kratka. I jest. Przede wszystkim soczyście czerwona i uspokajająco zielona kratka pojawia się na obiciu drzwi wraz z metką firmy, a także na podłodze bagażnika – taką tkaninę Baracuta stosuje na podszewkach swoich kurtek G9. Motyw kraty, ale w dużo lżejszym wydaniu pojawił się także na dachu. Na zagłówkach i tylnej szybce widoczne jest natomiast logo Baracuty. Wyświetla je także lampka oświetlająca ziemię przy otwartych drzwiach samochodu.
Jaguar planuje przewieźć model Baracuta E-Pace przez kilka europejskich krajów w drodze na Fashion Week w Mediolanie, planowany na luty przyszłego roku. Dokładnej marszruty nie udało się jednak odnaleźć, prawdopodobnie będzie dostosowywana do lokalnych obostrzeń, wynikających z kolejnej fali koronawirusa. Sądząc z mapki na stronie wydarzenia „The Next Classic Guide” na razie samochód dotarł z Wielkiej Brytanii do Niemiec. Ma pojawić się także w Polsce.