Wallbox od Renault i Dacia

 |  Redakcja

Gdzie ładujemy najczęściej samochody elektryczne? W garażach naszych domów. W salonach Renault i Dacia przy zamówieniu nowego auta na prąd, otrzymamy ofertę na zakup wallboxa.

Samochody, bez względu na rodzaj napędu, najczęściej pokonują około 70 kilometrów dziennie. Zatem samochody elektryczne ładowane są najczęściej w garażach. Sposobów jest wiele, a i specjaliści mają różne zdanie.

Wallboxa można zainstalować na fasadzie budynku lub słupku. (fot. Renault)

Jednym wystarczy prąd z gniazdka i nie przeraża ich konieczność ładowania przez kilka godzin, bo przejeżdżając 70 kilometrów, bateria auta doładuje się nocą do optymalnego poziomu. Jeśli mamy trzy fazy, proces skraca się do kilku godzin. Można też zamontować wallboxa. Salony Renault i Dacia będą swoim klientom oferować takie właśnie rozwiązanie. W ofercie pojawi się Wallbox GLB firmy GARO wraz z jego profesjonalnym montażem. Kompaktowe wymiary, prosta i intuicyjna obsługa oraz najwyższe standardy bezpieczeństwa zapewniają bezproblemowe korzystanie z urządzenia.

Wallbox umożliwia ładowanie wszystkich typów pojazdów elektrycznych i hybrydowych kablem z wtyczką TYPE 2. Konstrukcja wykonana głównie z tworzyw sztucznych umożliwia montaż wewnątrz i na zewnątrz budynku, naścienny lub na stojaku, w garażach, wiatach parkingowych, na parkingach, w zamkniętych przestrzeniach publicznych, na parkingach hotelowych i w pensjonatach, na terenie parków maszynowych. Gniazdo TYPE 2 jest zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych. Wskaźnik LED pozwala na odczytanie statusu ładowarki. 

fot. Renault

W trosce o jakość oferowanych usług Renault zapewnia też profesjonalny montaż. Do prawidłowego funkcjonowania ładowarki i bezpiecznego korzystania z niej konieczne jest dostosowanie urządzenia do dostępnej instalacji. W tym celu wykonywane są wszystkie niezbędne czynności związane z instalacją domowej stacji ładowania we wskazanym miejscu. Obejmują one: audyt instalacji elektrycznej pod kątem możliwości zainstalowania konkretnego modelu ładowarki, wykonanie niezbędnego okablowania, montaż ładowarki wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami oraz testy funkcjonalności. Zapewniony jest również serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zainstalowanej ładowarki.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Powiązane artykuły

Renault Megane E-Tech na piątkę

Euro NCAP przeprowadziło w ostatnich dniach testy pięciu samochodów. Elektryczny model Renault Megane E-Tech otrzymał pięć gwiazdek. Taki sam wynik osiągnął hybrydowy Lexus NX. Stowarzyszenie Euro NCAP przeprowadziło testy pięciu nowych samochodów. Wśród nich był jeden pojazd elektryczny – Ren…

Dacia Spring – zwycięstwo w plebiscycie AUTOBEST

Pierwszy raz w 21-letniej historii nagrody AUTOBEST, zwycięzcą został samochód elektryczny. W głosowaniu jury laureatem wybrano Dacię Spring, która pokonała konkurencję dużą przewagą głosów w obu kategoriach – najlepszego i najbardziej przystępnego samochodu roku. To nie pierwsze wyróżnienie d…


© All rights reserved. B2C Group sp. z o.o.
Powered by Libermedia.
Do góry
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com